Kundeservice
Kundereisen i dag starter ofte på nett. De fysiske møtene blir gjerne færre og kortere i tid. Det betyr at skal du skape en positiv forskjell, krever det at du overleverer på kundens forventninger.
Line snudde som ny daglig leder en bilforhandler fra konkurs og 47. plass på kundetilfredshetslisten til 2. plass på kun et år. Hun ringte personlig til mer enn 200 kunder som etter forhandlerbesøk ikke var tilfreds og fikk en unik innsikt i hva som skal til for å skape fornøyde og lojale kunder. Forhandler firedoblet salget de neste årene og ble også Gasellebedrift.
Foredrag rundt kundeservice skreddersys og kan leveres fra 30 minutter til 3 timer (da inkludert noen øvelser). Opplegges skreddersys og tilpasses kunden
Ulike tema:
- Fra greit til «Great» – å skape magiske kundeøyeblikk
- Kundetilpasset service og salg – lær å lese og tilpasse deg ulike kundetyper
- Om proaktivt salg og mersalg som skaper lojale kunder
- Få kundene til å elske og anbefale deg
- Å redde misfornøyde kunder